0348-493000 info@ccapp.nl

Trakx Informatiesysteem voor (dementie) netwerken

Ontwikkeling dementie volgen met TrakxInformatiesysteem voor (dementie) netwerken

Met Trakx volgt u de ontwikkelingen rondom de client in het netwerk op de voet. Gemaakt voor de casemanager binnen een dementienetwerk biedt de applicatie verschillende mogelijkheden om het zorgplan en de de afspraken daarbinnen vast te leggen. U kunt de uitvoering volgen en digitaal overleg voeren zodat u de inzet van de zorg kan verantwoorden.

Trakx biedt planondersteuning en routeplanning en de applicatie is vooral geschikt voor netwerken waarin meerdere organisaties (elk met hun eigen systemen) samenwerken. Zo nodig kan gekoppeld worden aan de meest voorkomende EPD’s in HIS-en.

Functionaliteiten van Trakx

Informatiesysteem voor (dementie) netwerken (Trakx)

  • Toevoegen nieuwe cliënten inclusief alle benodigde gegevens die noodzakelijk zijn voor het zorgtraject
  • Bijhouden van de indicatie
  • Bijhouden van de voortgang van de client
  • Toevoegen van extra documenten
  • Koppeling met huisarts of aanmelder
  • Koppeling client aan zorgbegeleider
  • Tijdregistratie
  • Activiteitenregistratie
  • Clientoverzicht
  • Export van cliëntgegevens
  • Speciale inlog voor administrator
  • Audit trail
  • Beveiligde en versleutelde opslag

De applicatie is ontwikkeld in samenwerking het netwerk  Dementie Eindhoven en Omstreken en heeft inmiddels zijn waarde in de praktijk bewezen.

Ontwikkeling

Onze applicaties zijn gebaseerd op ons in eigen huis ontwikkelde interview-systeem. Dit systeem wordt bijvoorbeeld ook gebruikt voor KJU PASS.